نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین خدماتی که کاربران شما بر اساس آن تصمیم به انتخاب سایت می گیرند نحوه ارسال محصولات در سایت شما است. برای اغلب کاربران مهم است که بدانند کالای خریداری شده توسط آنها به بهترین شکل ارسال می شود یا خیر. در نحوه ارسال کالا و روش های ارسال بهتر است نکات زیر را حتما رعایت کنید تا بتوانید مشتریانی وفادار را برای خود فراهم کنید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکاتی در خصوص نحوه بسته بندی کالا

زمانی که کاربر کالای مورد نیاز خودرا سفارش داد حال نوبت بسته بندی و ارسال کالا برای کاربر می باشد. در طراحی سایت فروشگاهی جهت بسته بندی کالا بهتر است نهایت دقت را بکاربرید تا به کالای خریداری شده کوچکترین آسیبی وارد نشود. نوع بسته بندی بای به گونه ای باشد که علاوه بر حفظ امنیت کالای خریداری شده شان خریدار را نیز حفظ کند. استفاده از بسته بندی های شکیل و همچنین استفاده از پاکت های رنگی زیبا که بر روی آن لوگوی سایت فروشگاهی شما درج شده است می تواند حس احترام خاصی را به کاربر شما منتقل کند. زمانی که شما بسته اصلی خرید را در پاکت های زیبا بسته بندی کنید و سپس آن را در پاکت های مخصوص شرکت پست قرار دهید کاربر شما قطعا پی به احترامی که شما برای خرید او قایل هستید را می برد و سعی می کند به پاس این احترام با خرید های بعدی از فروشگاه شما وفاداری خود را به شما ثابت کند.

انواع روش های ارسال محصول در طراحی سایت فروشگاهی

حال که بخش بسته بندی محصول انجام شد بهتر است که کاربر خود را با انواع روش های ارسال محصولات خود آشنا کنید. شما برای ارسال محصولات خود می توانید از روش های پست ویژه, باربری ها, تیپاکس و انواع پیک موتوری و .. استفاده کنید. برای ارسال به نقاط دور  حتی المقدور بهتر است در طراحی سایت انتخاب نوع ارسال را به اختیار کاربر بگذارید تا هر روشی را که مورد تایید خودش هست را انتخاب کند. برای ارسال های درون شهری نیز بهترین و سریعترین روش ارسال استفاده از پیک موتوری می باشد. هزینه ارسال کالا بسته به نوع خدماتی که شما برای سایت خود در نظر گرفته اید می تواند به صورت رایگان یا در ازای پرداخت هزینه باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: